Veel gestelde vragen over WIFICI05CWT
The Smart installation method does not seem to work, how do I install it?
In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.
If I subscribe to the cloud service in the VAS menu, does a single subscription work for all my Smartlife camera devices?
No, it only works for the camera device you have subscribed it with.
Kan ik de beelden van de camera naar mijn PC?
Nee, dit is op het moment nog niet mogelijk.
The camera does not recognise the QR code
Please try the EZ mode installation
Reset the camera by holding down the reset button until you hear the sound
Open the app and tap + > camera > tap on QR code and select EZ mode > confirm it was reset > fill in the credentials of your 2.4Ghz wifi network > the installation will start: immediately walk towards your router with your phone to aid the installation
Werkt dit apparaat met Google/NEST Home?
Nee, dit apparaat is niet compatible met Google/NEST Home hub.
De beelden zijn op dit moment niet te streamen naar een Google/NEST Hub.
Wat is een automatisering?
Een automatisering kan worden gebruikt om een bepaalt "gebeurtenis" (condition), als een trigger te gebruiken voor een aktie (Task).
Een gebeurtenis kan van alles zijn zoals Bewegings detectie, tijd, temperatuur, zonsopkomst ect.
Zo kunt u een automatisering maken dat als de zon ondergaat de lampen aangaan, u de Smartplugs aanzet of een combinatie van verschillende akties.
How do I save a recording?
Go to the live view of the camera
Tap on playback
Scroll through the timeline until you found the clip you want to save.
It will start playing
Press record
When you have reached the end of what you want to record, press record again and it will be saved to your mobile device.
Kan ik meerdere personen toegang geven tot mijn SmartLife producten?
Ja dat is mogelijk.
Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:
Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.
Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.
Mijn Smartlife producten verliezen iedere keer verbinding met mijn WIFI netwerk.
Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:
1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.
Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.
Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.
Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)
Can I use a really fast ultra/extreme/Evo/pro/canvas memory card in this device?
These type of cards can have compatibility issues and we recommend you use a regualr speed Class 10 card.