WIFICO030CWT Smartlife camera voor buiten | wi-fi | full hd 1080p | ip67 | cloud opslag (optioneel) / microsd (ni
Nedis WIFICO030CWT productinformatie
Huisautomatisering is een stuk eenvoudiger geworden. Deze eenvoudig te gebruiken Smart Outdoor IP-camera kan gemakkelijk worden aangesloten op uw bestaande Wi-Fi-netwerk om de buitenruimtes van uw huis te bewaken en iedere beweging te registreren.
De IP-camera voor buitenshuis heeft een waterdichte behuizing en twee infrarood (IR) array-LED's, die krachtig genoeg zijn om 15 meter nachtzicht in volledige duisternis mogelijk te maken. Op deze manier biedt het een stabiel beeld voor betrouwbare 24-uurs camerabewaking onder de zwaarste omstandigheden.
Als de IP-camera beweging detecteert, ontvangt u een melding op uw smartphone of tablet van waaruit u de live feed op afstand kunt openen.
Wilt u de WIFICO030CWT bestellen? Deze is leverbaar voor 89,07
WIFICO030CWT is niet op voorraad. Deze is niet langer leverbaar.
Product specificaties
App beschikbaar voor |
IOS |
App beschikbaar voor |
Android™ |
Geschikt voor |
Nedis® SmartLife |
Dimbaar |
Ja |
Lens |
3.6 mm |
Materiaal |
Metaal |
Megapixels |
2 MPixel |
Kleur |
Wit |
Nachtzicht |
15 m |
Programmeerbaar |
Ja |
Type opslag |
microSD (niet inbegrepen) |
Type opslag |
Cloud opslag (optioneel) |
Zendfrequentie |
2412 - 2483.5 MHz |
Kijkhoek |
91.7 ° |
Ingangsvoltage |
12 V DC |
Maximale resolutie |
Full HD 1080p |
Ingangsstroom |
1.0 A |
Type stroombron |
Netvoeding |
Stekkertype |
Type C (CEE 7/16) |
Aantal producten in verpakking |
1 stuks |
Maximaal zendvermogen |
16 dBm |
Maximale antenne versterking |
2.7 dBi |
Maximale stroomverbruik |
6 W |
Ondersteunde draadloze technologie |
Wi-Fi |
Ingebouwde microfoon |
Ja |
IP-codering |
IP67 |
Infrarood nachtzicht |
Ja |
Frames per seconde |
15 fps |
Beeld Chip |
1/2.9” CMOS |
Met bewegingssensor |
Ja |
Bedrijfstemperatuurbereik |
-10 - 50 °C |
Stroom over Ethernet ondersteuning |
Nee |
Fisheye |
Nee |
Veel gestelde vragen over WIFICO030CWT
Kan ik meerdere personen toegang geven tot mijn SmartLife producten?
Ja dat is mogelijk.
Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:
Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.
Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.
Mijn Smartlife producten verliezen iedere keer verbinding met mijn WIFI netwerk.
Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:
1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.
Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.
Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.
Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)