WIFICO10CWT Smartlife camera voor buiten | wi-fi | hd 720p | ip65 | intern 16 gb | 12 v dc | met bewegingssensor
Nedis WIFICO10CWT productinformatie
Huisautomatisering is een stuk eenvoudiger geworden. Deze eenvoudig te gebruiken Smart Outdoor IP-camera kan gemakkelijk worden aangesloten op uw bestaande Wi-Fi-netwerk om de buitenruimtes van uw huis te bewaken en ieder geluid of iedere beweging te registreren.
HD-resolutie
De camera neemt op in HD-resolutie (1280x720 pixels) voor compleet heldere beelden. Daarnaast is de camera 's nachts net zo krachtig: de nachtzichtmodus heeft een bereik van 15 meter.
Waterbestendig
Deze IP-camera, volledig opgenomen in een zeer robuuste waterbestendige behuizing, heeft een royaal intern geheugen van 16 GB.
Kristalhelder
De camera registreert HD-video’s en beelden van 1280x720 pixels door middel van de 1/3-inch MOS-sensor voor een kristalheldere resolutie en wordt geactiveerd wanneer geluiden of bewegingen worden gedetecteerd.
Tweerichtingscommunicatie
Communiceren via de camera is mogelijk, aangezien spreken en luisteren in twee richtingen is ingeschakeld - dat wil zeggen dat hij net als een telefoon kan worden gebruikt wanneer mensen binnen bereik zijn.
Eenvoudige installatie
Bij de eenheid wordt een camerabevestiging geleverd en de snelle startgids zorgt ervoor dat het monteren in een handomdraai is gebeurd.
Over Nedis SmartLife
Ontdek een breed en continu groeiend assortiment producten, zoals gloeilampen, schakelaars, contactdozen, sensoren en camera’s, die allemaal kunnen worden bediend met een eenvoudig te gebruiken en intuïtieve app.
Of u nu op zoek bent naar één slimme gloeilamp of contactdoos, of uw hele woning wilt automatiseren, ontdek hoe toegankelijk smart technologie tegenwoordig is.
Wilt u de WIFICO10CWT bestellen? Deze is leverbaar voor 75,74
WIFICO10CWT is vervangen door WIFICO11CWT. Deze is niet langer leverbaar.
Product specificaties
Accessoires |
Adapter |
Accessoires |
Camerabevestiging |
App beschikbaar voor |
IOS |
App beschikbaar voor |
Android™ |
Vormgeving camera |
Bullet |
Geschikt voor |
Nedis® SmartLife |
Dimbaar |
Ja |
LED |
1 |
Lens |
2.8 mm |
Materiaal |
Kunststof |
Megapixels |
1 MPixel |
Kleur |
Wit |
Kleur |
Zilver |
Nachtzicht |
15 m |
Programmeerbaar |
Ja |
Type opslag |
Intern 16 GB |
Zendfrequentie |
2400 - 2483.5 MHz |
Kijkhoek |
110 ° |
Ingangsvoltage |
12 V DC |
Maximale resolutie |
HD 720p |
Kabellengte voedingsadapter |
1.50 m |
Apparaat stroominput |
DC 5,5 x 2,1 mm |
Ingangsstroom |
1.0 A |
Type stroombron |
Netvoeding |
Stekkertype |
Type C (CEE 7/16) |
Aantal producten in verpakking |
1 stuks |
Maximaal zendvermogen |
15 dBm |
Maximale antenne versterking |
3 dBi |
Maximale stroomverbruik |
12 W |
Ondersteunde draadloze technologie |
Wi-Fi |
Ingebouwde microfoon |
Ja |
IP-codering |
IP65 |
Functionaliteit voor cloud opslag |
Ja |
Infrarood nachtzicht |
Ja |
Frames per seconde |
25 fps |
Beeld Chip |
1/3" CMOS |
Met bewegingssensor |
Ja |
Bedrijfstemperatuurbereik |
-20 - 50 °C |
Fisheye |
Nee |
Geïntegreerde luidsprekers |
Ja |
Veel gestelde vragen over WIFICO10CWT
Werkt dit apparaat met Google/NEST Home?
Nee, dit apparaat is niet compatible met Google/NEST Home hub.
De beelden zijn op dit moment niet te streamen naar een Google/NEST Hub.
How do I save a recording?
Go to the live view of the camera
Tap on playback
Scroll through the timeline until you found the clip you want to save.
It will start playing
Press record
When you have reached the end of what you want to record, press record again and it will be saved to your mobile device.
If I subscribe to the cloud service in the VAS menu, does a single subscription work for all my Smartlife camera devices?
No, it only works for the camera device you have subscribed it with.
The Smart installation method does not seem to work, how do I install it?
In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.
Kan ik meerdere personen toegang geven tot mijn SmartLife producten?
Ja dat is mogelijk.
Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:
Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.
Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.
Mijn Smartlife producten verliezen iedere keer verbinding met mijn WIFI netwerk.
Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:
1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.
Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.
Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.
Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)