WIFIZB10WT Smartlife gateway | zigbee 3.0 | 40 apparaten | usb gevoed | android™ / ios | wit
Nedis WIFIZB10WT productinformatie
Deze Zigbee Gateway verbindt direct met Wi-Fi en hierdoor is er geen ethernet of enige andere kabel nodig. Installeer en programmeer deze in de Nedis SmartLife app en verbind deze gateway met max. 40 andere Nedis Zigbee producten (ZBxxx). Elk verbonden Zigbee product is zichtbaar in de Nedis SmartLife app en kan gemakkelijk gebruikt worden in de, al ingestelde, automatiseringen en scènes.
Wilt u de WIFIZB10WT bestellen? Deze is leverbaar voor 42,79
WIFIZB10WT is op voorraad. Voor 20:00 besteld, vandaag verzonden.
Product specificaties
App beschikbaar voor |
IOS |
App beschikbaar voor |
Android™ |
Geschikt voor |
Nedis® SmartLife |
Materiaal |
Kunststof |
Kleur |
Wit |
Aantal apparaten |
40 Apparaten |
Zendfrequentie |
2412 - 2472 MHz |
Ingangsvoltage |
5 V DC |
Kabellengte voedingsadapter |
1 m |
Apparaat stroominput |
USB-C™ |
Ingangsstroom |
1.0 A |
Type stroombron |
USB Gevoed |
Aantal producten in verpakking |
1 stuks |
Maximaal zendvermogen |
19 dBm |
Maximale antenne versterking |
1 dBi |
Ondersteunde draadloze technologie |
Zigbee 3.0 |
Bedrijfstemperatuurbereik |
-10 - 55 °C |
Veel gestelde vragen over WIFIZB10WT
What is the range of Zigbee?
It has a range up to 30 meters. (open field, no other signals)
The actual range in your home depends on walls, objects and other wireless signals present.
Kan ik meerdere personen toegang geven tot mijn SmartLife producten?
Ja dat is mogelijk.
Ieder persoon dient een account aan te maken in de SmartLife app.
Om deze personen toe te voegen als familie volg dan onderstaande stappen:
Klik linksboven op de naam van uw huis in het hoofdscherm.
Selecteer beheer huis, klik opnieuw op de naam van uw huis.
Hier ziet u uw instellingen van uw huis zoals aantal kamers, lokatie ect.
Klik hier daaronder onder de kop Familieleden op "Leden toevoegen".
Dit geeft de persoon toegang tot al uw SmartLife producten.
Wilt u een persoon alleen toegang geven tot 1 bepaald product, ga naar instellingen van het bepaalde product en selecteer "Apparaat delen" klik op toevoegen.
Mijn Smartlife producten verliezen iedere keer verbinding met mijn WIFI netwerk.
Dit is waarschijnlijk een wifi probleem die verschillende oorzaken kan hebben:
1.) Wifi signaal is instabiel
2.) Wifi signaal is te zwak
3.) Using an access point with the same SSID and Password that do not support IEEE802.11R standaard.
Probleem 1 kan vaak opgelost worden door uw router te herstarten.
Probleem 2 kan worden opgelost door een met een app Wifi analyzer uw signaal te controleren en eventueel om van kanaal op uw router in te stellen.
Probleem 3 Dit kunt u controleren door acces points en versterkers uit te schakelen. Als de producten dan weer online komen dan zijn de acces points en versterkers een probleem. We raden u dan aan om een Mesh systeem te gebruiken die de IEE802.11R ondersteunen (wifi6)